Strona główna » Szkolenia dla oświaty » Jak zachować porządek w klasie korzystając ze sprawdzonych technik komunikacji

Jak zachować porządek w klasie korzystając ze sprawdzonych technik komunikacji

Umiejętność skupiania uwagi uczniów jest sztuką, którą nauczyciele często wypracowują przez lata doświadczeń zawodowych. Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu zaprezentowanie sprawdzonych technik zarządzania uwagą uczniów w taki sposób, aby nie utrudniali oni procesu dydaktycznego, a wręcz przeciwnie - aktywnie w nim uczestniczyli, poprawiając atmosferę, która sprzyja nauce. Środkiem do osiągnięcia tego celu jest umiejętne stosowanie narzędzi komunikacyjnych w kontaktach z klasą. Uczestnicy szkolenia poznają efektywne wzorce komunikacyjne, które przyczynią się do poprawy komfortu pracy, umożliwią utrzymanie porządku i spokoju na lekcjach oraz poprawią efektywność przekazywania wiedzy. Motto szkolenia: „Zachowanie istoty ludzkiej jest czasami formą obrony, sposobem uzasadnienia własnych motywów i myśli, tak jak język bywa sposobem ukrywania myśli i udaremniania komunikacji.” A. Maslow.

 

 

Czas trwania warsztatów:
4 godziny lekcyjne

Prowadzący:
Trenerzy Laboratorium Nowych Perspektyw

Cena:
45 zł Brutto/Os.

-

Skontaktuj się z nami

Cel i korzyści dla Uczestników szkolenia:

 

Nauczyciele poznają efektywne wzorce komunikacyjne, które przyczynią się do poprawy komfortu pracy, umożliwią utrzymanie porządku i spokoju na lekcjach oraz poprawią efektywność przekazywania wiedzy. Uczestnicy otrzymają na warsztatach szereg wskazówek, które pomogą im w skutecznym budowaniu kontaktu z klasą i z poszczególnymi uczniami.

 

 

Program szkolenia:

 

1. Sposoby ułatwiające utrzymywanie uwagi uczniów w czasie lekcji – jak mówić, aby być słuchanym

 

2. Cztery zasady sztuki dyscyplinowania uczniów w klasie według Jacoba Kounina


3. Komunikowanie się a niewerbalne elementy interakcji -jak wpływać na uczniów


4. Komunikacja nauczyciel – uczeń, czyli jak rozmawiać z uczniami


5. Aktywne słuchanie i komunikat „Ja” – skuteczne narzędzia budowania kontaktu


6. Uczeń trudny – jak postępować z uczniami, którzy sprawiają kłopoty wychowawcze