Posiadanie strony internetowej jest dla wielu firm kwestią oczywistą, jej stworzenie staje się więc priorytetem pośród innych zadań, których na rozruchu biznesu na pewno nie brakuje. Tworzenie stron internetowych może pójść bardzo szybko i sprawnie jeśli zajmie się tym doświadczony deweloper- aby stworzyć najprostszą stronę typu wizytówka, wcale nie trzeba wykorzystywać zaawansowanych rozwiązań. Istotne jest, aby projekt wizualny był ciekawy, a warstwa tekstowa w pełni profesjonalna. W myśl obowiązujących trendów, może to być zarówno strona typu one-page, gdzie w poszczególnych sekcjach znajdą się wszelkie istotne informacje wraz z danymi kontaktowymi, albo też może to być klasyczna wersja oparta o stronę główną i podstrony.
Co w sytuacji, kiedy strona już będzie gotowa?
Tak naprawdę już w momencie, kiedy prace nad stworzeniem strony są na ukończeniu, warto jest pomyśleć o tym, w jaki sposób nasza strona internetowa będzie reklamowana. Marketing internetowy daje nam ogromne pole manewru jeśli chodzi o efektywną kampanię, którą można na bieżąco monitorować. Reklama firmy w sieci może przyjąć następującą formę:
– Może to być reklama w mediach społecznościowych, na przykład na jednym, wybranym portalu. Najlepiej, aby projekt takiej kampanii został już na starcie szczegółowo naszkicowany wraz z harmonogramem prac oraz budżetem. Kampania powinna wystartować od stworzenia strony firmowej na danym portalu.
– Popularną formą reklamy są kampanie w Google Ads, z którymi można ruszyć tak naprawdę od razu. System ten daje nam w praktyce ogromne możliwości wyświetlania reklam tekstowych, a także banerowych czy też reklam wideo w serwisie You Tube. Najpopularniejszą formą rozliczeń za taką reklama jest płatność od każdego kliknięcia w reklamę. Za pomocą systemu Google Ads można też zaprojektować i wcielić w życie kampanię remarketingową, która charakteryzuje się bardzo wysoką skutecznością.
– Jeszcze jedną ciekawą możliwością jest pozycjonowanie strony. Kampania polega na dobraniu odpowiednich słów kluczowych, na które chcielibyśmy, aby strona wysoko się wyświetlała w rankingu Google. Na efekty pozycjonowania trzeba jednak trochę zaczekać- najlepiej przyjąć sobie zapas czasu około 3-4 miesięcy. Przewidywane rezultaty działań znajdziesz tutaj: https://brandbay.pl/projektowanie-stron-www. Pozycjonowanie można wykonać w wersji reklamy ogólnopolskiej, ale dostępna jest też możliwość wcielenia w życie kampanii o charakterze lokalnym. Wówczas zasięg kampanii może się ograniczać na przykład do konkretnego miasta. Koszty takiej kampanii można poznać poprzez zamówienie bezpłatnej wyceny takiej kampanii.